A festmények élnek

2019.09.04

Kedves István
Felemelő érzés volt veled a fényküldés, hogy együtt segítettünk. Már előtte éreztem és láttam a tisztító, védő fényeket, ami megnyugtató volt. Láttam hogy becsatlakoztam, az égi segítők, köztük Mihály, Szűz Anya, Jézus jelenléte, és a szivárványok megjelenése ahogy terjedt a fény. Közben megszólított messziről egy hang, Gaia vagyok, köszönöm. Bevallom meglepődtem, és hirtelen azzal reagáltam, hogy bocsánatot kértem tőle minden tudatlan nevében, majd éreztem a melegséget, olyan ölelés. És mindenfele szivárvány, amit még másnap is láttam. Tüzet én már nem láttam, de tengernyi vizet igen, ami tudom a tisztítást segíti.
Amit Istvántól kaptam képet, a háttérből egyik reggelre kirajzolódott egy alak, még a tragédia előtt, ez az alak Szűz Anya, néz az angyalomra, él a kép, ez egy csoda. Annyi minden pozitívan változott az életembe, és tisztulás van folyamatosan. Ezt lelkileg-testileg megéltem. Felszínre törnek azok a dolgok körülöttem amik hamisak, vagy hátráltatóak voltak, erős energetika vesz körül. Még sok a javítandó, igyekszem tisztán megoldani. Fiamnak készült képből pedig kiárad a fény, a kapcsolatunk harmonikusabb lett, a testi tünetei a tisztulását mutatják nála is.
A fény küldés hatása még tart, kiálltam a viharban az esőre, mintha lemostak volna az égiek, úgy éltem meg, mintha feltöltöttek volna, és még mindig látom a szivárványokat, ahogy becsukom a szemem... Annyi csoda van az életben, szerencsés vagyok, hogy láthatom, érezhetem, minden nap hálát adok érte. Az egyik te vagy István, és a sok önzetlen, segítő lélek akik haladnak az úton. Köszönöm szeretettel MINDENKINEK a fény küldést, Gaia és az ártatlan szenvedők nevében.

Kriszta

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el