A festmények hozzánk kapcsolódnak

2018.09.09

Egy spirituális csoportban figyeltem fel István munkáira. Az általa festett képek magával ragadtak, éppen ezért az első megrendelésem, egy festmény volt. Kedveltem a képet, ahogy felkerült a közösségi oldalra, mert az ecsetvonásokban egy számomra fontos monogramot figyeltem meg. ( Ezt a barátnőim azóta sem látják, biztosan nem véletlenJ) István ezután szólt, hogy azt a festményt nekem készítette, úgyhogy bátran merem állítani, hogy ezek a képek valóban különleges erőkkel vannak felruházva, és személyre szabottan nekünk készülnek.A következő kérésem, állapotfelmérés után, a 7 gyertyás szeánsz keretén belül végzett tisztítás volt. Ezt a tisztítást már két alkalommal elvégezte, hisz számos irigy és rosszindulatú emberrel vagyunk körülvéve nap, mint nap, akik a negatív energiákat, rossz kívánságaikat tudatosan, vagy akár tudattalanul ránk aggatják. Nagyon sok hátráltató, visszahúzó erőt tisztított le rólam István, és kért védelmet rám, ezek ellen. Az álmaim nagyon mélyek és intenzívek a tisztítás óta, különleges helyzetekkel találom szembe magam; valamint találkoztam egy olyan emberrel, aki nagy hatással volt rám a múltban, de személyesen évek óta nem láttam. Tehát az angyalok folyamatosan dolgoznak azóta is a mindennapjaimban.A negatív erők ellen, kaptam Istvántól piros fonalat, amit a bal csuklómon viselek, valamint programozott ásványt is kértem, ami a párkapcsolatom terén nyújt segítséget.István nagyon sokat tud segíteni mindenkinek, de senki helyett nem képes egy csapásra megoldani a problémákat. Az energetikai tisztítás után előfordulhat, hogy kezdetben még több nehézség merül fel, de ezek mind a tisztulásunk részei, megoldandó feladatok. Folyamatosan dolgozni kell magunkon, és az általunk vállalt feladatokat, lehetőség szerint, minél előbb meg kelloldani. Istvánhoz bátran lehet segítségértfordulni, és kétségtelen, hogy minden tőle telhetőt megtesz mindenkiért.Én személy szerint, rengeteg köszönettel és hálával tartozom Neki, és biztos vagyok benne, hogy a jövőben is az Ő segítségét kérem majd, ha úgy érzem, elakadtam az életem bármely területén.Üdvözlettel: M  

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el