A Mennyország Angyalai 

2018.11.01


Kedves István!Azért kerestelek fel,mert kommunikációs problémáim voltak önmagammal és a külvilág felé.Ez sok mindenre rányomta a bélyegét: a baráti kapcsolataimra,új kapcsolatokra az élet minden terültén,valamint a kreativitásra.A kép hatása rövid időn belül is érzékelhető volt.Folyamatosan újabb és újabb ötleteim vannak,egyre jobban kitudom magam fejezni.Úgy érzem most kaptam meg azt az indító löketet,amellyel végre önmagamért is kimerek állni.A képről árad a nyugalom és a béke.Éjszaka,amikor minden elcsendesedett,egy női hangra lettem figyelmes.Nem tudtam honnan szól,vagy ki lehet ő.Egyre hangosabban énekelt.Aztán a többiek is.Mintha egy kórus szólalt volna meg a szobámban.Oldalra néztem,s láttam,hallottam,ahogy a képből énekel az angyal.A Mennyország kórusát hallgattam,csodálatos élmény volt!A Családommal a kiállításra is ellátogattunk,és sok-sok pozitív és gyógyító energiával feltöltve értünk haza!Köszönöm a segítséget!Örülök hogy megismerhettelek!Nóri

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el